قیمت بوتاکس صورت

بوتاکس قسمت فوقانی صورت

صورت عوامل مختلفی باعث پیر شدن صورت انسان می شوند. بعضی از این فاکتورها خارجی هستند و بعضی از جمله ماهیچه ی زیر پوست  داخلی هستند. برای بیشتر از ۶۰ سال است که دانشمندان کشف کردند بوتولینیوم توکسین یا بوتاکس بطور موقتی میتواند توانایی اعصاب برای انقباض عضلات را خنثی کند. از اواخر سال ۱۹۷۰ بوتاکس بعنوان دارو برای کم کردن تون عضلانی برای اهداف درمانی و زیبایی مورد استفاده قرار میگیرد. برای سالهای بسیار بوتاکس برای از بین بردن چین و چروک صورت اثرات شگفت انگیزی داشته است و از طرفی قیمت بوتاکس صورت نسبت به دیگر روشها مناسب است.

بوتاکس چه مارکی خوبه؟

بوتاکس تحت نامهای تجاری چون دیسپورت مصپورت و دیستون موجود است. همه این برندها در کاهش خطوط و چین و چروک های صورت موثرند. خطوط عرضی پیشانی خطوط اخم بین دو ابرو و خطوط پنجه کلاغی دور چشم بخوبی به بوتاکس پاسخ میدهند. درمان با بوتولونیوم توکسین زمانی که بطور اصولی و منظم انجام شود نه تنها خطوطی که وجود دارند را برطرف میکند بلکه از بوجود آمدن خطوط و چروک های جدید نیز جلوگیری میکند.

علاوه بر این بوتولونیوم توکسین برای بالا بردن ابروها و کاهش افتادگی پلک بالا استفاده میشود. این تکنیک را میتوان به تنهایی یا همراه با کاهش خطوط پیشانی بکار برد. هم مردان و هم زنان از درمان با بوتولونیوم توکسین سود میبرند و محدودیت سنی برای تزریق بوتاکس وجود ندارد.

عوارض درمان با بوتاکس جزئی است. مانند همه تزریقات دیگر احتمال کبودی مختصر وجود دارد که سریع بهبود میآبد. ممکن است بعضی افراد سردرد خفیفی یک یا دو روز بعد از درمان تجربه کنند. از طرف دیگر بعضی افراد بدلیل اثر ریلکس کننده بوتاکس بهبودی سردرد تنشی را تجربه میکنند. در موارد نادری امکان افتادگی موقت پلک یا نامتقارن بودن ابروها وجود دارد. چنین اتفاقاتی در جلسه ترمیم بعد از دو هفته قابل اصلاح است.

بیشتر افراد بلافاصله بعد از درمان میتوانند به فعالیتهای عادیشان برگردند. درمان با بوتاکس بهترین روش برای از بین بردن کامل چروک های پیشانی می باشد. در مطب دکتر زهرا قناعت پیشه قیمت بوتاکس  صورت با با کیفیت ترین برندها و بروز ترین متدها مناسب بوده و در محیطی کاملا ارام و بهداشتی  انجام میشود.در صورتیکه تصمیم به انجام این اقدام زیبایی درمانی دارید با ما در تماس باشید.

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *